Comus - Крейсер (Великобританія) 1878
Comus - крейсер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 2418 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 68 х 14 х 5,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 12,9 вузлів. Крейсер Comus, озброєн чотирма 152-мм знаряддями. Спущений на воду у квітні 1878 року.
Comus був першим крейсером Королівського військового флоту, на якому застосували італійський метод бронювання - броньова палуба, товщиною 38 мм, розташована на декілька метрів, нижче ватерлінії. Comus мав пряме вітрильне озброєння. Кораблі цього типу, були першими крейсерами, водотоннажністю менше 3048 тонн, які мали металеві корпуси. Конструкція, являла собою залізний або сталевий набір, з сталевою обшивкою і дерев'яним покриттям до верхньої палуби. Comus був розібраний на метал, в 1904 році.

Conde - Крейсер (Франція) 1902
Conde - крейсер, виготовлений у Франції. Його водотоннажність, ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 102 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Centurion - Лінійний корабель (Великобританія) 1732
Centurion - лінійний корабель, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 1021 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 44 х 12 х 5 метрів. Лінійний корабель Centurion, озброєн шістдесятьма гарматами. Спущений на воду у 1732 році.
У 1739 році, вибухнула війна між Англією і Іспанією. Лінійний корабель третього рангу Centurion, став флагманським кораблем Джорджа Ансона, якому було наказано атакувати іспанські судна в Південній Атлантиці і на Тихому океані. З'єднання вийшло в 1740 році, але перехід виявився дуже важким - 1300 чоловік померло, з них, тільки четверо, загинули в результаті бойових дій. За свою довгу подорож, Centurion виграв безліч битв з іспанцями і захопив в полон, корабель Nostra Signora de Cabadonga. Коли ескадра огинала мис Горн, Centurion був сильно пошкоджений, проте в 1744 році, зміг повернутися у Британію. Надалі, корабель був перебудований, внаслідок чого, кількіс ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 111 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Britannic - Лайнер (Великобританія) 1874
Britannic - лайнер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 5084 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 139 х 14 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 16 вузлів. Спущений на воду у лютому 1874 року.
Britannic і однотипний Germanic, були побудовані для компанії White Star Line. Майже відразу, за ними закріпилася репутація, найбільш швидкохідних і надійних судів на Північній Атлантиці. У 1887 році, Britannic зіткнувся з іншим кораблем, тій же компанії - Celtic, у міста Санді Хук. Обидва судна, були серйозно пошкоджені. Під час англо-бурської війни, у кінці 1890-х років, Brittannic служив військовим транспортом. У 1903 році, його розібрали на металобрухт.

Britannic - Лайнер (Великобританія) 1914
Britannic - лайнер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 48928 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 275 х 27 метрів. Си ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 101 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Basento - Військово-морський водоналивний танкер (Італія) 1970
Basento - військово-морський водоналивний танкер, виготовлений у Італії. Його водотоннажність, становить 1944 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 66 х 10 х 4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 12,5 вузлів. Спущений на воду у 1970 році.
Basento і два однотипних йому судна, являється частиною допоміжного флоту, яка забезпечує свіжою водою, італійський флот. Кожен з цих кораблів, може перевезти, до 1016 тонн води, на відстань до 3000 миль (5700 км), при швидкості - 7 вузлів. Озброєння цих танкерів, складається з двох зенітних знарядь. Уся силова установка, зосереджена в кормі, разом з димарем і щоглою, що знаходиться безпосередньо за капітановим містком. Ніс і корма судна, сполучені перехідним мостом, що спирається на насосні станції. Судна типу Basento, були побудовані, для заміни застарілих допоміжних судів, колись наданих США італійському фл ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 99 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Assari Tewfik - Броненосець (Туреччина) 1868
Assari Tewfik - броненосець, виготовлений у Туреччині. Його водотоннажність, становить 4762 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 83 х 16 х 6,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 13 вузлів. Броненосець Assari Tewfik, озброєн вісьма 228-мм знаряддями. Спущений на воду у 1868 році.
Цей броненосець мав шестигарматну, добре броньовану батарею, яка захищала підставу труби. Ще два знаряддя розташовувалися над нею. Таке розміщення знарядь дозволило зменшити розміри броненосця, а отже збільшити його маневреність. У лютому 1913 року, Assari Tewfik вискочив на мілину, де і був залишений.

Aster - Тральщик (Бельгія) 1981
Aster - тральщик (шукач мін), виготовлений у Туреччині. Його водотоннажність, становить 605 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 51,5 х 8,9 х 2,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкіст ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 98 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

A1 - Підводний човен (Великобританія) 1902
A1 - суцільнометалевий підводний човен, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 191/270 тонн. Габаритні розміри - довжина і діаметр корпусу, складають 30,5 і 3,4 метрів, відповідно. Силовою установкою даного підводного човна, є бензиновий мотор (160 к. с.) і елетродвигун (126 к. с.). Максимальна швидкість - 9,5 (при русі на бензиновому моторі) і 6 (при русі на електродвигуні) вузлів. Підводний човен A1, озброєн двома 460-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у липні 1902 року.
Підводні човни класу A, були першими субмаринами, розробленими в Англії (Великобританії). Дані поводные човни, нагадували американські субмарини типу Holland, які надійшли на озброєння ВМФ Великобританії, в 1901 році. Якщо підводний човен А1, можна порівняти, за розмірами, з субмариною Holland, то наступні човни даної серії, починаючи з А2, були набагато більшими. На підводних човнах цього типу, вперше в історії, з'явилася бо ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 133 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Загальна концепція надважкого танка, була сформульована Гітлером, ще в 1941 році, коли грім перемог туманив розум і поворушив вище німецьке командування на найнеймовірніші дії, відносно бойової техніки. Ідею, запропоновану фюрером, негайно підхопив Фердинанд Порше, який почав у тому ж році роботи по проекту Type 205, пізніше реализовавшиеся в прототипах танка Maus. Втім, через деякий час, знайшовся у Порше цілком гідний конкурент, що володів навіть більш реалістичною перспективою, дійсно стати повноцінним надважким танком.
30 червня 1943 року, коли Porsche вже приступила до будівництва свого першого прототипу, фірмою HeeresWaffenAmt, була почата розробка альтернативного проекту, що увійшов до складу стандартизованої програми Entwicklung. Проектування проводилося бригадою інженерів, що працювали в місті Фрідберг, причому активну допомогу, надала фірма Adler, що тимчасово направила, частину своїх фахівців. Програма Entwicklung, передбачала створення, відразу декілька типів танкі ... Читать дальше »

Категория: Бронетанковая техника | Просмотров: 100 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Розвитком проекту середнього танка E-75, став важкого танка Е-90. Відомостей про E-90, практично не збереглося, окрім згадок в проектній документації, а також загальних ТТХ. Мабуть, Е-90, був альтернативний варіант танка Е-75 і тому, на дев'яносто відсотків, йому відповідав. Неофіційно, даний важкий танк, іменувався Tiger IIIL (це назва, з'явилося вже в наші дні).
Констркутівно, Е-90, практично повністю копіював E-75. Шасі танка, майже без змін перейшло від попередньої моделі (E-75) пізнього варіанту. Застосовно на один борт, ходова частина включала сім опорних катків з підвіскою торсіонного типа, переднє провідне і заднє направляюче колесо. Основою силової установки, був двигун Maybach HL 234, номінальною потужністю 900 к. с. (оснащений турбонагнітачем). Завдяки турбонагнітачу, даний мотор, міг збільшувати свою потужність, до 1200 к. с., але на короткі проміжки часу. Деякі елементи ходової частини (зокрема, опорні катки, провідні і направляючі колеса), були запозичені ... Читать дальше »

Категория: Бронетанковая техника | Просмотров: 95 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Одним з ключових проектів, програми E (Entwicklung), був середній танк Е-75. Під час проектування цієї бронемашини планувалося, що до початку 1945 років, E-75 повністю замінить у виробництві, середній танк Pz.Kpfw.V Panther, який володів великою кількістю конструктивних недоліків і високою складністю виготовлення, при серійному випуску. Танк E-75, конструктивно, дуже схожий на E-50, але в першого, є товще бронювання. Надалі, обоє проекту (E-50 і E-75), розвивалися, кожен в своєму напрямі, хоча базова версія була загальною.
Проект Е-75, на завершуючій стадії проектування, був важким (а не середнім) танком. Його бронювання і озброєння, могли порівнятися, хіба що з Pz.Kpfw.VI Tiger (у ряді іноземних джерел, E-75 називають Tiger III, але жодних офіційних іменувань, бронемашинам проектного ряду E (Entwicklung), не привласнювалися), тому Panzerwaffe, сповна могли отримати прекрасну заміну і цьому могутньому танку. Конструкція середнього (важкого танка) Е-75, складалася з наступних е ... Читать дальше »

Категория: Бронетанковая техника | Просмотров: 111 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Особливе місце, серед усіх проектів, германської програми E (Entwicklung), займає середній танк Е-50, на якого покладалися найбільші надії. E-50, був призначений для заміни, вже застарілих середніх танків Pz.Kpfw.IV, а також кращого середнього танка Другий світовий - Pz.Kpfw.V Panther. Цей проект, за винятком Е-100, був найбільш близький до реалізації.
У 1944 році, Німеччина перейшла на жорсткий режим економії ресурсів. Не дивлячись на те, що танки робилися в колишніх кількостях, якість броні знизилася, а за ваговими характеристиками середні танки, нестримно наближалися до важких. Окрім цього, низька надійність ходової частини Pz.Kpfw.V, не могла задовольнити німецьких танкістів. Усунути усі ці недоліки, можна було шляхом, повної переробки конструкції шасі. Для створення нової машини, що отримала кодове позначення Е-50, Міністерство озброєнь і боєприпасів, притягнуло дві фірми - Daimler - Benz і MAN. Заходами за проектом E-50, керував генерал Кнікамп (Kniepkamp), який являвся, ... Читать дальше »

Категория: Бронетанковая техника | Просмотров: 104 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 ... 21 22 »