W2 - Підводний човен (Італія) 1915
W2 - підводний човен, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 336/507 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 52,4 х 4,7 х 2,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун і електромотор. Максимальна швидкість - 20 (надводний хід) і 13 (підводний хід) вузлів. Підводний човен Walrus, озброєн двома 457-мм торпедними апаратами і чотирма зовнішніми пусковими установками (457-мм торпеди). Спущений на воду у лютому 1915 року.
Відвідавши в 1911 році, заводи F.I.A.T. в Сан-Джорджо, представники британського Адміралтейства, відправилися в Тулон, на заводи Schneider, для знайомства з розробками фірми, по двокорпусним конструкціям і каплевидним обтічникам торпедних апаратів. В результаті, фірмі Armstrong Whitworth, було передано замовлення, на спорудження W1 і W2. У 1913 році, W2 була закладена. До 1916 року, в Королівському флоті, утворився надлишок нестандартних підводних човнів середньої водот ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 136 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Marinor - Танкер (Голландія) 1992
Marinor - танкер, виготовлений у Голландії. Його водотоннажність, становить 10842 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 112,2 х 18 х 7,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 14,4 вузлів. Спущений на воду у 1992 році.
Marinor - незвичайний танкер, оскільки може перевозити смешаный вантаж каоліну і хімічних кислот. Він був сконструйований, для перевезень рідкого каоліну для паперової промисловості, разом з хімікаліями (наприклад, сірчаної кислоти), між східним узбережжям Північної Америки і Карибськими островами. Дванадцять танків, встановлені уздовж центрального коридору. Вони обшиті нержавіючою сталлю, для зберігання їдких хімічних кислот. Танки включені в набір корпусу і сприймають частину навантажень, що дозволяє полегшити корпус. Шість танків призначені для каоліну, шість, плюс один малий в носі - для хімічних кислот. Усі танки мають встановлені на палубі підігрівачі, сп ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 132 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

K26 - Підводний човен (Великобританія) 1919
K26 - підводний човен, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 2174/2814 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 107 х 8,5 метрів. Силовою установкою даного підводного човна, є турбінний паровий двигун і електромотор. Підводний човен K26, озброєн десятьма 533-мм торпедними апаратами і трьома 102-мм знаряддями. Спущений на воду у серпні 1919 року.
У 1915 році, у Британії, було вирішено створити, виключно швидкохідний підводний човен, який здатний, діяти у складі основних сил флоту (так званий, ескадрений підводний човен). Оскільки у той час, дизельних двигунів, досить потужних для забезпечення надводної швидкості, в 24 вузли, не існувало, їх замінили паровими турбінами, а для підводного ходу, поставили електромотори. Турбіни, займали, близько 40% довжини човна, крім того, герметизація дуже великих вентиляційних і вихлопних труб, виявилася, дуже ненадійною. Човен був готовий, в 1923 році, а в 1932 році, ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 146 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

General Garibaldi - Крейсер (Аргентина) 1895
General Garibaldi - крейсер, виготовлений у Італії. Його водотоннажність, становить 6949 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 100 х 18,1 х 7,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 19,9 вузлів. Крейсер General Garibaldi, озброєн двома 254-мм, десятьма 152-мм і шістьма 119-мм знаряддями. Спущений на воду у травні 1895 року.
Закладений для флоту Італії, як Guiseppe Garibaldi. Разом з трьома однотипними кораблями, був придбаний Аргентиною, що зробило її флот одним з найсильніших на південноамериканському узбережжі. General Garibaldi був зданий на злам в 1935 році.

General Mola - Підводний човен (Іспанія) 1934
General Mola - підводний човен, виготовлений у Італії. Його водотоннажність, становить 970/1259 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 70,5 х 6,9 х 4,1 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун і ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 134 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

D' Bataviase Eeuw - Торгове судно (Голландія) 1620
D' Bataviase Eeuw - торгове судно, виготовлене у Голландії. Його водотоннажність, становить 711 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 37 х 10 метрів. Максимальна швидкість - 13,7 вузлів. Торгове судно D' Bataviase Eeuw, озброєно двадцятьма знаряддями. Спущений на воду у 1620 році.
За декілька десятиліть, що пройшли з 1581 року, коли Голландія оголосила про свою незалежність, вона стала хазяйкою далекосхідних торгових шляхів, змінивши в цій ролі Португалію. Голландські торгові судна, мали потужне озброєння і легко перетворювалися на військові кораблі, оскільки судам Голландської Ост-індської компанії, часто доводилося вести дії проти піратів. D' Bataviase Eeuw, був судном Голландської Ост-індської компанії і мав одну гарматну палубу, що тягнулася по усій його довжині, під якою розташовувався великий вантажний трюм. При необхідності, на верхній палубі, можна було встановити додаткові знаряддя.

... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 130 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Comus - Крейсер (Великобританія) 1878
Comus - крейсер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 2418 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 68 х 14 х 5,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 12,9 вузлів. Крейсер Comus, озброєн чотирма 152-мм знаряддями. Спущений на воду у квітні 1878 року.
Comus був першим крейсером Королівського військового флоту, на якому застосували італійський метод бронювання - броньова палуба, товщиною 38 мм, розташована на декілька метрів, нижче ватерлінії. Comus мав пряме вітрильне озброєння. Кораблі цього типу, були першими крейсерами, водотоннажністю менше 3048 тонн, які мали металеві корпуси. Конструкція, являла собою залізний або сталевий набір, з сталевою обшивкою і дерев'яним покриттям до верхньої палуби. Comus був розібраний на метал, в 1904 році.

Conde - Крейсер (Франція) 1902
Conde - крейсер, виготовлений у Франції. Його водотоннажність, ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 120 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Centurion - Лінійний корабель (Великобританія) 1732
Centurion - лінійний корабель, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 1021 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 44 х 12 х 5 метрів. Лінійний корабель Centurion, озброєн шістдесятьма гарматами. Спущений на воду у 1732 році.
У 1739 році, вибухнула війна між Англією і Іспанією. Лінійний корабель третього рангу Centurion, став флагманським кораблем Джорджа Ансона, якому було наказано атакувати іспанські судна в Південній Атлантиці і на Тихому океані. З'єднання вийшло в 1740 році, але перехід виявився дуже важким - 1300 чоловік померло, з них, тільки четверо, загинули в результаті бойових дій. За свою довгу подорож, Centurion виграв безліч битв з іспанцями і захопив в полон, корабель Nostra Signora de Cabadonga. Коли ескадра огинала мис Горн, Centurion був сильно пошкоджений, проте в 1744 році, зміг повернутися у Британію. Надалі, корабель був перебудований, внаслідок чого, кількіс ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 137 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Britannic - Лайнер (Великобританія) 1874
Britannic - лайнер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 5084 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 139 х 14 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 16 вузлів. Спущений на воду у лютому 1874 року.
Britannic і однотипний Germanic, були побудовані для компанії White Star Line. Майже відразу, за ними закріпилася репутація, найбільш швидкохідних і надійних судів на Північній Атлантиці. У 1887 році, Britannic зіткнувся з іншим кораблем, тій же компанії - Celtic, у міста Санді Хук. Обидва судна, були серйозно пошкоджені. Під час англо-бурської війни, у кінці 1890-х років, Brittannic служив військовим транспортом. У 1903 році, його розібрали на металобрухт.

Britannic - Лайнер (Великобританія) 1914
Britannic - лайнер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 48928 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 275 х 27 метрів. Си ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 116 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Basento - Військово-морський водоналивний танкер (Італія) 1970
Basento - військово-морський водоналивний танкер, виготовлений у Італії. Його водотоннажність, становить 1944 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 66 х 10 х 4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 12,5 вузлів. Спущений на воду у 1970 році.
Basento і два однотипних йому судна, являється частиною допоміжного флоту, яка забезпечує свіжою водою, італійський флот. Кожен з цих кораблів, може перевезти, до 1016 тонн води, на відстань до 3000 миль (5700 км), при швидкості - 7 вузлів. Озброєння цих танкерів, складається з двох зенітних знарядь. Уся силова установка, зосереджена в кормі, разом з димарем і щоглою, що знаходиться безпосередньо за капітановим містком. Ніс і корма судна, сполучені перехідним мостом, що спирається на насосні станції. Судна типу Basento, були побудовані, для заміни застарілих допоміжних судів, колись наданих США італійському фл ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 114 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Assari Tewfik - Броненосець (Туреччина) 1868
Assari Tewfik - броненосець, виготовлений у Туреччині. Його водотоннажність, становить 4762 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 83 х 16 х 6,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 13 вузлів. Броненосець Assari Tewfik, озброєн вісьма 228-мм знаряддями. Спущений на воду у 1868 році.
Цей броненосець мав шестигарматну, добре броньовану батарею, яка захищала підставу труби. Ще два знаряддя розташовувалися над нею. Таке розміщення знарядь дозволило зменшити розміри броненосця, а отже збільшити його маневреність. У лютому 1913 року, Assari Tewfik вискочив на мілину, де і був залишений.

Aster - Тральщик (Бельгія) 1981
Aster - тральщик (шукач мін), виготовлений у Туреччині. Його водотоннажність, становить 605 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 51,5 х 8,9 х 2,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкіст ... Читать дальше »

Категория: Флот | Просмотров: 115 | Добавил: Купчинский | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

1 2 »