23:20
Alvis Cars FV601 Saladin - БРМ (Великобританія) 1956

Категорія бронетехніки - бойова броньована машина (ББМ). Субкатегорія ББМ - БТР. Субкатегорія БТР - бойова розвідувальна машина (БРМ). Тип шасі - колісне (6х6). БТОТ (озброєння) - гарматно-кулеметне. Категорія двигуна - бензиновий. Тип трансмісії - МТ.

Загальні відомості
Бронеавтомобіль FV601 Saladin, розроблявся фірмою Alvis, відповідно до вимог військових по створенню високомобільної, добре озброєної колісної броньованої машини, здатної вирішувати завдання ведення розвідки, патрулювання і вогневої підтримки, в різних кліматичних умовах і у будь-якій точці земної кулі. На озброєння британської армії, нова БРМ поступила в 1956 році. В ході серійного виробництва бронеавтомобілів FV601 Saladin, з 1958 по 1972 рік, було побудовано 1177 таких машин. Велика їх частина, зроблена на експорт. На початку 1970-х років, FV601 Saladin у британській армії, були замінені на легкі танки FV101 Scorpion.
Корпус бронеавтомобіля, зварений із сталевих листів. Лобовий лист, має нахил 40° і товщину 14 мм, бортові бронелисти, мають менший нахил (20°) і товщину - 16 мм. Товщина лобової броні вежі, складає 32 мм, бортів і даху - до 16 мм. В передній частині корпусу, знаходиться відділення управління, з місцем водія. У лобовому бронелисті, є люк водія, який при русі поза бойовою обстановкою, як правило відкривають. Для водіння у бойових умовах, водій має один перископний прилад в кришці люка і два по бортах корпусу. У середній частині корпусу, знаходиться бойове відділення, яке включає двомісну вежу, з основним озброєнням.
У вежі встановлена 76-мм гармата, з напівавтоматичним заряджанням і спарений з нею, 7,62-мм кулемет. Вертикальні кути наведення озброєння, складають від -10° до +20°. Ще один 7,62-мм кулемет (зенітний), встановлений на кронштейні, поряд з люком командира. По бортах лобової частини вежі, знаходяться 6 димових гранатометів. Боєкомплект машини - 42 бронебійно-фугасні снаряди, 2750 патронів до кулеметів і 24 димових гранати. Розворот вежі і наведення гармати, здійснюються ручним приводом, проте для швидкого повороту вежі, на 180°, в горизонтальній площині, використовується електричний привід.
У даху вежі, розміщуються люки командира і навідника. Командир має чотири нерухомі спостережливі прилади і один перископ, що обертається. У навідника - приціл, уніфікований з прицілом танка A41 Centurion і який забезпечує збільшення 6х і 1х. Вежа оснащена системою вентиляції від порохових газів, які утворюються при стрільбі зі знаряддя. В кормовій частині вежі, встановлена радіостанція. Унікальність цієї машини, полягає також в тому, що до складу устаткування, входить навіть електричний чайник, для приготування традиційного у англійців напою - чаю.
У задній частині корпусу, знаходиться моторно-трансмісійне відділення, де встановлені 8-циліндровий карбюраторний двигун Rolls-Royce В.80 Mk.6A, потужністю 160 к. с. і механічна коробка передач. Підвіска коліс - незалежна, торсіонна з гідроамортизаторами. Перша і друга пара коліс - керовані. Для полегшення управління машиною, передбачений гідропідсилювач рульового управління. Машина обладнана системою автоматичної пожежогасінні. Для екстреного виходу екіпажа з машини, передбачені аварійні люки, в районі середньої пари коліс. Рух на плаву, здійснюється, за рахунок обертання коліс і встановлених екранів. FV601 Saladin досить простий в експлуатації. Усі основні роботи по його ремонту і технічному обслуговуванню, проводяться підготовленим екіпажем, без сторонньої допомоги і складних механізмів.
Вдала конструкція бронеавтомобіля, його висока надійність, потужне озброєння, низький рівень шуму при русі і відносно низька вартість, притягнули до нього потенційних покупців, з багатьох країн світу. На 1996 рік, велика кількість бронеавтомобителей FV601 Saladin, перебувала на озброєнні армій 20 країн Європи, Азії, Африки і Південної Америки. У кінці 1980-х років, фірма Alvis, представила модернізований варіант FV601 Saladin, з дизельним двигуном і новою вежею, в якій встановлена 90-мм гармата. Модернізований варіант, отримав позначення Saladin-90, інтерес до якого, проявили збройні сили Індонезії.

Тактико-технічні характеристики (FV601 Saladin)
Екіпаж - 3 людини.
Максимальний кут підвищення знаряддя - +20 градусів.
Максимальний кут відміни гармати - -20 градусів.
Максимальна дальність стрільби - ? метрів.
Довжина (c гарматою вперед) - 5284 мм.
Довжина (по корпусу) - 4930 мм.
Ширина (загальна) - 2540 мм.
Висота (по даху вежі) - 2190 мм.
Бойова маса - 11590 кг.
Бронювання вежі - 32 мм (лоб), ? мм (борт) і 10-12 мм (дах).
Бронювання корпусу - 12-14 мм (лоб), 16 мм (борт), 16 мм (корма) і 8-12 мм (днище).
Подоланна стінка - 0,46 метра.
Максимальний кут підйому - 60 відсоток.
Максимально-допустимий крен - 46 відсотків.
Подоланний рів - 1,52 метра.
Подоланний брід - 1,07 метра.
Подоланний брід (з підготовкою) - 2,13 метра.
Ширина колії - 2038 мм.
Діаметр опорного катка - ? мм.
Основне озброєння, складається з 1 76-мм гармати L5A1 (Боєкомплект - 42 снаряди.).
Додаткове озброєння, складається з 1 7,62-мм співісного кулемета L3A3 (L3A4) (Боєкомплект - 2750 патронів.) і 1 7,62-мм зенітного кулемета L3A3 (L3A4). 2 димових гранатомета (Боєкомплект - 66 димових гранат.).
Силова установка - 1 бензиновий двигун R8 Rolls-Royce В.80 Mk.6A (160 к. с.).
Питома потужність - 14,66 к. с./тонну.
Перебуває на озброєнні країн: Великобританія.
Статус: роки виробництва - 1958-1972 (1177 одиниць), роки експлуатації - 1956-1972.

Просмотров: 131 | Добавил: Купчинский | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar