05:10
0015. Антонов Ан-24Б

Антонов Ан-24Б - Багатоцільовий пасажирський літак (Україна) 1964

Антонов Ан-24Б - радянський (український) багатоцільовий пасажирський літак. Був розроблений, підприємством ОКБ Антонова (Київ, Україна). Перший політ - 1964 рік (весна). Роки виробництва - 1964-? роки. Кількість виготовлених машин - 400 одиниць.

Історія створення (виробництва) Антонов Ан-24Б
...

Експлуатація Антонов Ан-24Б
...

Український багатоцільовий пасажирський літак, з турбогвинтовою силовою установкою, призначений, для перевезення - пасажирів (їх багажу) / вантажів / пошти - на авіалініях середньої протяжності.
Існує, два варіанти виконання, літака Ан-24Б (...Ан-24А): пасажирський літак; транспортний літак (шляхом демонтажу, пасажирських крісел і перегородок).
Варіанти компоновки пасажирського салону: адміністративний - 20 (32) пасажирських крісел; вантажопасажирський v.1 - 26 пасажирських крісел + 3 тонни вантажу; вантажопасажирський v.2 - 28 пасажирських крісел + 2 тонни вантажу; економічний - 48 (52) пасажирських крісла (Ан-24А - 44 пасажирьских крісла); салонний - 40 пасажирських крісел; туристський - 40 пасажирських крісел.

Конструктивні особливості Антонов Ан-24Б
...

Технічний опис Антонов Ан-24Б
Довжина літака - 23,53 метрів.
Висота літака - 8,32 метрів.
Кліренс (при стоянковому обтисканні шасі) - 0,86 метрів.
Стоянковий кут літака - -17 хвилин.
Відстань (від кінця повітряного гвинта до борту фюзеляжу) - 0,73 метрів.
Відстань (від кінця лопаті повітряного гвинта до землі) - 1,145 метрів.

Фюзеляж Антонов Ан-24Б
Довжина фюзеляжу - 23,53 метрів.
Загальний об'єм герметичної кабіни - 73,23 м3.
Розміри отвору вантажних дверей: висота - 10 метрів; ширина - 1,2 метрів.
Розміри отвору пасажирських (вхідних) дверей: висота - 1,4 метрів; ширина - 0,75 метрів.
Розміри отвору багажних дверей (розташування - між шпангоутами, №34 - №36): висота - 1,41 метрів; ширина - 0,75 метрів.
Розміри отворів бортових аварійних люків: висота - 0,5 метрів; ширина - 0,6 метрів.
Відстань від землі до отвору: вантажних дверей - 1,3 метрів; пасажирських (вхідних) дверей - 1,4 метрів; багажних дверей - 1,55 метрів.

Крило Антонов Ан-24Б
Розмах крила - 29,2 метрів.
Площа крила: для літаків з двощілинним закрилком центроплану - 72,46 м2; для літаків з одинщілинним закрилком центроплану - 74,98 м2.
Середня аеродинамічна хорда: для літаків з двощілинним закрилком центроплану - 2,686 метрів; для літаків з одинщілинним закрилком центроплану - 2,813 метрів.
Кут поперечного V: по відокремленій частині крила - -2 градусів; по центроплану - 0 градусів.
Кут стріловидності консолей крила (на 25 відсотках, хорди) - 6°50`.
Установлювальний кут крила - 3 градусів.
Кут відхилення елеронів: вверх - 24 (±1) градусів; вниз - 16 (±1) градусів.
Кути відхилення триммера елерона (від нейтрального положення): вверх - ±15 (±1) градусів; вниз - ±15 (±1) градусів.
Кут відхилення закрилків: на злеті - 15 (5 (±1)) градусів; на посадці - 38 (±1) градусів.

Хвостове оперення Антонов Ан-24Б
Розмах горизонтального оперення - 9,09 метрів.
Площа горизонтального оперення - 17,23 м2.
Кут установки стабілізатора (відносно хорди крила) - -3 градусів.
Площа вертикального оперення (без форкіля) - 13,28 м2.
Висота кіля над фюзеляжем - 4,9 метри.
Кут відхилення керма висоти: вверх - 30 градусів; вниз - 15 градусів.
Кути відхилення триммера керма висоти - ±20 градусів.
Кути відхилення керма напряму - ±25 градусів.
Кути відхилення триммера керма напряму - ±20 градусів.
Кути відхилення пружинного компенсатора - ±16,5 градусів.

Шасі Антонов Ан-24Б
База шасі - 7,85 метрів.
Колія шасі (по осях стійок) - 7,9 метрів.
Три опори.

Силова установка Антонов Ан-24Б
Турбогвинтовий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун АІ-24 2-а Серія - дві одиниці. (Співвідношення ваги до потужності - ? кг/кВт.)
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність: злітна - 2 х 2550 к. с. (2 х 1875,55 кВт); номінальна - 2 х 2100 к. с. (2 х 1544,57 кВт).
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.
(Вага авіаційного двигуна - 600 кг.)

Гвинт Антонов Ан-24Б
Літак оснащений - чотирьохлопатевим гвинтом АВ-72 - дві одиниці. (Крок - змінний.)

Діаметр повітряного гвинта - 3,9 метрів.
Напрям обертання лопатей повітряного гвинта - лівий.
Кути установки лопатей: мінімальний кут - 8 градусів; кут проміжного упору - 19 градусів; кут флюгерного положення - 92°30`.
Діапазон робочих кутів установки лопатей - 8-50 градусів.

Управління Антонов Ан-24Б
...

Озброєння Антонов Ан-24Б
 - Відсутнє.

Технічні характеристики Антонов Ан-24Б
Крейсерська швидкість польоту, літака Ан-24Б (висота - 6000 метрів) - 460 км/год.
Швидкість початку підйому, передньої опори (злітна маса - 21000 кг): 210 км/год (15 градусів); 225 км/год (5 градусів).
Довжина розгону (злітна маса - 21000 кг):
 - Злітно-Посадочна Смуга з Штучним покриттям - 850 метрів (15 градусів)  / 1000 метрів (5 градусів);
 - Злітно-Посадочна Смуга з Грунтовим покриттям (умовна міцність грунту - 8 кгс/см2) - 900 метрів (15 градусів).
Довжина пробігу (посадочна маса - 20000 кг):
 - Злітно-Посадочна Смуга з Штучним покриттям - 580 метрів;
 - Злітно-Посадочна Смуга з Грунтовим покриттям (умовна міцність грунту - 8 кгс/см2) - 580 метрів.
Довжина перерваного зльоту, при відмові одного з двигунів (злітна маса - 21000 кг):
 - Злітно-Посадочна Смуга з Штучним покриттям - 1620 метрів (15 градусів)  / 1800 метрів (5 градусів);
 - Злітно-Посадочна Смуга з Грунтовим покриттям (умовна міцність грунту - 8 кгс/см2) - ? метрів.

Модифікації Антонов Ан-24Б
...

Катастрофи та аварії Антонов Ан-24Б
...

Ан-24 (Украина)
Тип. Пассажирский самолет для местных авиалиний
Размеры. Размах крыла - 29,2 метров. Длина самолета - 23,53 метров. Высота - 8,32 метров. Площадь крыла - 74,98 м2.
Число мест. Экипаж - 2 человека. Число пассажиров - 48-52 человека.
Размеры пассажирской кабины: длина - 9,96 метров; ширина (максимальная) - 2,76 метров; высота (максимальная) - 1,91 метров; объем - 40 м3.
Авиационные двигатели.  2 х ТВД АИ-24 (2 х 2550 л. с.).
Массы и нагрузки (максимальные): взлетная - 21,8 тонн; пустого снаряженного самолета - 14,6 тонн; платная нагрузка - 5,3 тонн; посадочная - 21 тонна. (Запас топлива - 5100 литров.)
Летные данные. Крейсерская скорость - 475 км/ч. Дальность полета (с максимальной платной нагрузкой и с резервами топлива) - 990 км. Эксплуатационный потолок - 8000 метров. Потребная длина ВПП (условия МСА / на уровне моря) - 1500 метров.
Электронное оборудование. На самолете, используется, обычный комплекс авионики, с электромеханическими средствами индикации.
Состояние. Выпускался серийно, в 1962-1978 годах. Всего было построено, около 1200 самолетов Ан-24 (в различных модификациях) - к концу 1996 года, в эксплуатации находилось, более 870 самолетов Ан-24.
Дополнительные сведения. Разработка самолета Ан-24 (разработчик -
ОКБ Антонова), началась, в 1956 году. Первый в СССР, пассажирский самолет с ТВД, предназначался, для замены, на местных авиалиниях, самолетов, с поршневыми авиационными двигателями: Ил-12; Ил-14; Ли-2.
Одновременно, с разработкой самолета, двигателестроительное ОКБ Ивченко (основатель КБ - И. Г. Ивченко), получило задание, на создание для него, силовой установки.
Первый полет, самолет Ан-24, совершил, 20 октября 1959 года. В эксплуатацию, он поступил, в октябре 1962 года.
Новый украинский самолет, завоевал большую популярность, не только, у себя на родине (Украина / СССР), но и за рубежом.
Более 220 самолетов Ан-24, различных модификаций, было поставлено, на экспорт - в 26 стран мира.
В середине 1960-х годов, был разработан вариант - Ан-24РВ, который имел, в правой гондоле ТВД, дополнительный реактивный авиационный двигатель РУ-19.300 (тяга - 900 кгс). С помощью этого авиационного двигателя, удалось, существенно улучшить, взлетные характеристики самолета.
Кроме пассажирских модификаций, выпускались и транспортные модификации, в частности, военно-транспортный самолет Ан-24Т.
Украинский самолет Ан-24, стал исходной моделью, для создания, целого семейства самолетов, различного назначения (всего, было разработано, около 40 модификаций), среди которых: самолет ледовой разведки - Ан-24 Торос; транспортный - Ан-26; самолет для аэрофотосъемки - Ан-30; самолет для эксплуатации с высокогорных аэродромов - Ан-32.
Серийное производство, самолетов Ан-24, осуществлялось, на следующих авиационных заводах: Иркутский Авиационный Завод №39; Ки­евский Авиационный Завод №473; Улан-Удэнский Авиационный Завод №99. Завершилось - в 1978 году.
В 1982 году, самолеты Ан-24, стали выпускаться, в КНР (Китайская Народная Республика), под обозначением Y-7.
В. В. Беляев - Пассажирские самолеты мира. - М.: Изд-во АСПОЛ (Изд-во Аргус); 1997. 336 с.

 

Антонов Ан-24В - Пасажирський літак (Україна) 1964

TehnikaWSZ - ТехОписание:
Ан-24В - это экспортный вариант, самолета Ан-24Б.
Самолет Ан-24В, предназначен, для эксплуатации, в следующих странах: Азия (все страны); Африка (все страны); Восточная Европа (Албания / Болгария / Венгрия / ГДР - Германская Демократическая Республика / Польша / Румыния / Чехословакия / Югославия).
Компоновка пассажирского салона (число пассажирских кресел / размещение бытовых помещений), определялась, страной-заказчиком.
Оснащение самолета Ан-24В, пилотажно-навигационным оборудованием / радиосвязным оборудованием, определялась, страной-заказчиком.
В 1964 году, был организован, серийный выпуск, украинских пассажирских самолетов Ан-24В.

Антонов Ан-24В.1 - Пасажирський літак (Україна)
Антонов Ан-24В.2 - Пасажирський літак (Україна)

Антонов Ан-24Д - Близькомагістральний пасажирський літак (Україна) 1967

TehnikaWSZ - ТехОписание:
Ан-24Д - это пассажирский самолет - модификация Ан-24Б.
Самолет Ан-24Д, предназначен, для перевозки шестидесяти пассажиров, на дальность - 2700 км.
Отличия: колеса, главных опор шасси, с увеличенным диаметр (размер - 1040 мм x 400 мм); увеличенная емкость топливных баков - 7100 литров; удлиненный фюзеляж - 26,33 метров (установлены - цилиндрические вставки (спереди центроплана / сзади центроплана); установка турбореактивного авиационного двигателя РУ-19.А.300 (тяга - 900 кгс) - в хвостовой части, правой гондолы.
Самолет Ан-24Д - не был, воплощен, в металле - проект, в ОКБ Антонова, был сделан, в 1967 году.

Просмотров: 348 | Добавил: Купчинский | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar